nügg- små iøyenfallende fra Beauty Products AS

Postet av Headquarter As den 15. Jun 2018


nügg- små iøyenfallende "nuggets" med velvære til huden

 

Headquarter er jo ikke produktsjef for verken noe merkevare eller leverandør, men da vi kom over disse "nuggetsene" fra vår samarbeidsleverandør Beauty Products AS, følte vi at vi måtte dele dette. Dette må da være lettsolgte attraktive videresalgsprodukter til kunden som alltid vil prøve noe nytt på markedet, tiltrekkes av fine farger og konsistenser og gir utbytte i form av velvære.  

 

nügg er seks ulike engangsansiktsmasker i en rik og kremet konsistens, og to Peel-off masker som du blander selv. Alle maskene inneholder 93 - 100% naturlige ingredienser og er basert på Aloe Vera, noe som gjør de svært fuktighetsgivende. Maskene er veganvennelige og helt uten konserveringsmiddel, mineralolje, parabener, sulfater, syntetiske dufter eller kunstige farger.

nügg har også skrubb og en maske som gir deg silkemyke og glatte lepper.

 

Maskene er produsert i USA og siden de ble lansert i 2014 har de vunnet flere priser, som bla. Cosmopolitan Beauty Award, og Allure Best of Beauty Award i 2014, 2015, 2016 og 2017. Innholdet i maskene er 10 ml, kommer en og en eller i pakker à 9. Utsalgsprisen på maskene er veiledende på 59 kr og 159,- for leppeskrubben og leppemasken.


Ta kontakt med Beauty Products AS : 

Telefon: 23 19 10 00          

E-post:kundeservice@beautyproducts.no            

Nettside:www.beautyproducts.no




 




Grooming og barbershops- i vinden som aldri før!

Postet av Headquarter As den 1. Jun 2018

Det hersker ingen tvil om at det har vokst frem en trend siste tiden for rendyrkede barbershops, og fokus på den helhetlige mannen. Det er ikke lengre bare nok å tilby en enkel herreklipp med påfølgende salg av en enkel hårvoks, menn ønsker mer enn dette! Man blir mektig imponert over Fevang-brødrene som statuerer et godt eksempel. Å se hvordan deres barberstue leverer og hvordan de får nominasjoner og priser kastet etter seg, det er det bare å bøye seg i fedorahatten for!



Hvorfor går menn til en barberer?

·        Kvalitet som varer ekstra lenge: Kvaliteten på herreklippen er avgjørende for varigheten. En barberer vil tilpasse klippen til ansiktet, hårfarge og type, samt ansiktshår. En barberer ser mannen på en mer helhetlig måte.

·        Å være en barber er en profesjonell tittel man må gå på skole for å få. Det er enkelte norske barbere det er mulig å få kurs hos.

·        En barberer tilpasser skjeggklippen til ansiktet for det beste resultatet. Skjeggklipp kan nesten karakteriseres som en kunstform med høy krav til kunnskap.

·        Atmosfæren i en barbershop gir ofte en helt egen stemning og innredningen skaper en unik opplevelse. Ofte benyttes autentiske møbler, interiør og utstyr for å fremheve det visuelle.

·        Barbershops har tradisjonelt vært et sted hvor menn kan være menn, og hvor man garantert vender tilbake. Noe sier meg også at dette er ren pampering av mannen i svært maskulin kamuflering.

Mange menn vil oppleve forskjellen mellom en barber og en vanlig frisør. Du får en hårklipp, barbering, skjeggtrim eller styling på en helt spesiell måte. 

(kilde: https://www.styletime.no/style...)


Om ikke målet ditt som frisør er å plutselig starte som barberer, lage ditt eget barbershop-hjørne eller opprette en hel barbershop, så er det kanskje ikke så dumt å kunne tilby pleieprodukter til den helhetlig mannen, utover den ene hårvoksen som står på hylla som mammaer kjøper til sønnene sine. 

 

Flere av leverandørene i HeadQuarter tilbyr rendyrka barber-produkter! Her gir vi en liten oversikt!


 Fører merkene Uppercut Deluxe og Apothecary87




Fører merket Depot Male Tools




Grooming.no er en rendyrket grooming/barbershop-nettbutikk mot frisørmarkedet. De fører mange store og kjente merker som blant annet:













Frends fører det kjente merket American Crew med et bredt spekter av produkter!




HairCollection fører det italienske merket Baruffaldi



Tidligere i år lanserte Redken denne serien Redken Brews!