Hva kan vi tilby medlemmene?

Avonova tilbyr en alt-i-ett-løsning som sikrer at du har full kontroll på alle lovkrav rundt bedriftens HMS-arbeid, at du får en trygg arbeidsplass, at dine ansatte blir stolte av å jobbe i bedriften og at du selv fremstår som en profesjonell arbeidsgiver og leder.

Kort fortalt tar vi vare på dine ansatte i alle deler av arbeidsforholdet helt fra de er nyansatt til de en gang slutter. HeadQuarter har fremforhandlet en svært gunstig avtale som gir deg et prisavslag på -28 % på vårt populære produkt Avonova Assist.




Full kontroll på bedriftens helse og produktivitet

Med løsninger fra Avonova Helse effektiviseres internkontroll av alle lovpålagte HMS-rutiner, tilrettelagt din bedrift og bransje, ved å gi dere:


Full oversikt over alt HMS-arbeid som bedriften har utført

  • Hjelp til planlegging av HMS-oppgaver som skal utføres
  • Alt av skjemaer og maler – tilpasset din bedrift og næringssektor – rett i det digitale systemet
  • Effektivisering av alle HMS-relaterte og lovpålagte oppgaver innad i bedriften
  • Rutiner for å oppfylle alle basiskrav til systematisk HMS i arbeidsmiljøloven

 

Medlemskapet med Avonova Assist er rigget som en abonnementsløsning som inkluderer nødvendige arbeidsmiljøverktøy og tjenester fra Avonova Helse.  Kontra å forsikre arbeidstakere mot uhell eller helseplager vil Avonova være en samarbeidspartner som hjelper bedriften med å forebygge og planlegge det ukjente. For de fleste bedrifter tilsvarer prisen en dag eller to sykefravær per ansatt eller litt mer engasjerte medarbeidere.

 

 

 

Ved å kombinere vår bedriftshelsetjeneste med godt over 20 arbeidsmiljøverktøy – i en og samme løsning – hjelper vi ledere med å få ansatte som føler seg ivaretatt.

 

 

ET LITE UTVALG AV DISSE VERKTØYENE INKLUDERER: 

  • Nødvendig oppfølging og dokumentasjon av lover og regler.
  • Lovpålagte kurs-Kurs og arbeidsmiljøopplæringer
  • Fraværshjelp
  • Detaljert ansattregister
  • Helsekontroll for alle ansatte
  • Krisetelefon
  • Risikovurdering
  • Personlig rådgiver

 



Med Avonova Assist får bedriften langt mer enn et bevis å fremlegge for arbeidstilsynet.

Avonova Assist er en komplett metode som skaper profesjonelle arbeidsgivere med tryggere arbeidsplasser og som gjør de ansatte stolte av bedriften.  Dette fører til økt produksjon, og reduksjon av kostnader til sykefravær og konflikter. Bra for de ansatte, best for bunnlinja og bedriften.

 

                                               avonovas mål

 å være de små bedriftenes

personal-, HMS- og HR-partner.  




HeadQuarterpris


Få opptil -70 % på oppstart og -28% på lisens



Hvorfor skal du velge avonova?

Full kontroll på lover og regler

Lavere sykefravær

Engasjerte ansatte = økt produksjon

Effektiv hverdag for ledere




Sykefraværet i Norge var 5,9 % i 2.kvartal 2020 

https://www.ssb.no/sykefratot





Tom Richard Hansen

Salg,- og bransjeansvarlig


Tlf:     400 01 709

Mobil: 994 51 890 

@: tom.r.hansen@avonova.no

@: post@avonova.no


nyhetsbrev:

https://www.avonova.no/nyhetsbrev/