L'Oréal Norge AS


L´ORÉAL PROFESSIONNEL, KÉRASTASE, REDKEN, MATRIX, SHU UEMURA ART OF HAIR, PULP RIOT & BIOLAGE

L´Oréal er verdensledende innen skjønnhet og velvære, og ligger også på topplistene over verdens mest etiske og bærekraftige selskap. L´Oréals avdeling knyttet til frisørmarkedet går innunder gruppen Professional Product Division (PPD). Her finner du varemerkene L´Oréal Professionnel, Kérastase, Redken, Matrix, Pureology, Shu Uemura Art oF Hair, Pulp Riot & Biolage


L´Oréal Professionnel:

Den unge kjemikeren og innovatøren Eugéne Schueller grundla i 1909 firmaet, som senere kom til å bli det som vi kjenner som L'Oréal i dag. L'Oréal Professionnel er tilstede under moteuken i Paris, New York, London og Milano, og deltar på mer enn 40 høyprofilerte motevisninger. L'Oréal Professionnel har siden begynnelsen hatt som ambisjon å være det beste og mest inspirerende salongmerket i verden, og ikke minst frisørens beste samarbeidspartner. Takket være det globale forskningsteamet ligger merket i forkant både når det kommer til innovasjon og prestasjon, og tilbyr de seneste teknologiene og trendene i hele deres produktportefølje som strekker seg fra hårfarge og blekeprodukter til hårpleie og styling. Uansett hva du er ute etter vil du finne det hos L'Oréal Professionnel.


Kérastase:

Helt siden 1964 har Kérastase vært den absolutte hår- og hodebunnseksperten blant frisører og kvinner verden over. Merket kombinerer luksus og teknologi for å være i forkant på hårpleiemarkedet, og dette reflekteres i det brede produktsortiment. Luksuriøse teksturer, kombinasjonen av herlige konsistenser og helt nye dufter gir deg en uforglemmelig sanselig opplevelse. Kérastase lar seg stadig inspirere av dagens moderne kvinner, og fortsetter å kontinuerlig utvikle skreddersydde produkter og salongbehandlinger som oppfyller ønsket om ekspesjonelt hår.


Redken:

Paula Kent og kjemikeren Jehri Redding grunnla Redken i 1960 og sammen revolusjonerte de den profesjonelle hårpleieindustrien for både frisøren og forbrukeren. Redken utvikler profesjonelle hårprodukter og hjelper til med å utvikle frisører, noe som skaper en bedre salongservice og opplevelse for kunden. Målet er å nå ut til forbrukeren gjennom inspirasjon, mote og innovasjon. Redken er et varemerke for alle som ønsker inspirerende og personlig tilpassede behandlinger.


Matrix:

Matrix ble grunnlagt i 1980 av frisør Arnie Miller fra USA. Matrix har et bredt spekter av hårpleie-, farge- og stylingprodukter samt unike salongbehandlinger som gir løsninger for alle hårtypers behov. En merkevare som er 100 % dedikert til frisøren. Med et bredt spekter av rimelige høyteknologiske produkter skaper de løsninger for frisør og kunder.

Matrix brukes av de mest ettertraktede hårfrisørene rundt om i verden. Som ambassadører for Matrix reiser de rundt i verden for å dele sin skarpe teknologi og kreativitet og inspirere frisører til å utvikle sin kunnskap.


Shu Uemura Art of Hair:

Ved å åpne opp en verden av lidenskap, kunst og inspirasjon byr shu uemura art of hair på muligheten for salongen din til å skille seg ut og tilby en unik opplevelse for kundene. For shu uemura art of hair er hår en ekte form for kunst drevet av hårartister som deler samme lidenskap. Merket tilbyr utvalgte salonger komplette personaliserte skjønnhetsseremonier som symboliserer presisjon, estetikk og en filosofi om konstant søken etter perfeksjonisme. I tillegg med hårpleie og stylingprodukter tilpasset ulike hårtyper bringer shu uemura art of hair omsorgen for hår «til nye høyder» og lar frisøren avsløre hver eneste kvinnes individuelle skjønnhet.


Pulp Riot:

Pulp Riot er det raskest voksende profesjonelle hårfargemerket i verden. Grunnleggerne David og Alexis Thurston utviklet og testet Pulp Riot produktene i sin salong Butterfly Loft i Los Angeles, California i 2016. Pulp Riot ble født under den digitale revolusjonen og har vokst til å bli det profesjonelle skjønnhetsmerket som har det høyeste nivået av engasjement på sosiale medier, hvilket muliggjør at det kan jobbe mot målet om å gi frisører en global plattform som gir grunnlag for mer eksponering og mer suksess, slik at de kan gi overlegen og tilgjengelig utdannelse og koble sammen industrien verden over via et digitalt nettverk. I produktsortimentet finnes bl.a. blekeprodukter, semi-permanente og permanente hårfarger. 


Biolage:

Biolage ble grunnlagt i 1990 av den amerikanske frisøren og entreprenøren Arnie Miller. Siden starten har varemerket fokusert på å oppnå den ultimate harmonien mellom natur og teknologi. Biolage tilbyr tilpasset pleie for alle hårtyper og inneholder eksklusive blandinger av botaniske planter. Varemerket jobber i tillegg kontinuerlig med å minimere miljøpåvirkning med blant annet mer bærekraftige forpakninger.


Adresse:
L'Oréal Norge AS
Postboks 404
1327 LYSAKER

Telefon:
 67 11 27 50


Mail:

Kontakt@loreal.com


Kontaktpersoner: 

Christopher Hansen – Salgssjef for L’Oréal Professionnel og Kérastase

Telefon: 91 70 27 01

Mail: Christopher.HANSEN@loreal.com

 

Christian Bendos Aune – Salgssjef for Redken, Shu Uemura Art of Hair og Pulp Riot

Telefon: 90 87 76 89

Mail: ChristianBendos.AUNE@loreal.com 


Powered by: Bloc