NYHETER FRA L´ORÉAL NORGE JANUAR-MARS

Postet av Headquarter As den 31. Jan 2019


Året 2019 er i stor grad er et viktig jubileumsår for L´Oréal Norge. INOA ble lansert i 2009 i forbindelse med L’Oréal Professionnel sitt 100-årsjubileum, dermed feirer INOA 10 år i år! INOAs banebrytende og pleiende fargeteknologi har vært en braksuksess fra dag én, og de inviterer til å feire dette gjennom hele 2019! I forbindelse med deres jubileum relanseres og moderniseres også TECNI.ART i mars. Serien oppgraderes med en ny og kompakt portefølje av innovative & edgy produkter! Her er det bare å glede seg til en ny og mer moderne stylingserie. 

Kérastase presenterer sin største og viktigste lansering nå i januar! Blond Absolu er merkets første serie lansert eksklusivt for å gi ekstrem pleie, samt nøytralisere gylne toner i et blondt hår. Den nye produktfamilien er beregnet for alle typer blondt hår og enhver blond nyanse. Nå kan du våge å gå enten «all in» eller bare litt. Det finnes et mangfold av blonde nyanser. Det finnes ikke bare en type blond. For første gang tilbyr Kérastase en serie dedikert til alle typer. Resultatet er et banebrytende fremskritt innen pleie for enhver individuell blond farge. Blond Absolu vil være tilgjengelig i salong fra begynnelsen av februar! 

«Dive into the world of our unique fragrances!» Kérastase introduserer også en ny limited edition duftoljer. Ved kjøp av 2 Kérastase-produkter eller en Fusio-Dose Homelab tilbys kunden en valgfri duftolje. La dine kunder oppdage Kérastase sine signaturdufter.


Den kalde nordiske vinteren kan resultere i en irritert og sensitiv hodebunn. Kérastase er hodebunnseksperten fremfor noen. Tilby derfor din kunde et skreddersydd Specifique-salongrituale, samt produkter basert på en personlig hår- og hodebunnsanalyse fra Kérastase. Avtal tidspunkt med Ann Kristin og Steffen for nærmere gjennomgang.

Redken har også et stort fokus på farge og her er det mye spennende på gang utover året. Blant annet feirer Shades EQ 30-årsjubileum i 2019 så følg Redken på sosiale medier og bli inspirert sammen med deres influencere og forbrukere! Vær også spesielt oppmerksomme på en spennende salgskonkurranse på Brews hvor dere har mulighet til å vinne en Insta take-over på @barbersandbrews (28.800 følgere). I tillegg vil dere få mulighet til å bygge kundelojalitet gjennom en Brews kundeklubb. I dagens marked kan dette være avgjørende for å holde kundene lojale.

Biolage følger opp med moderne og trendy packaging for dyptvirkende og pleiende hårmasker; BIOLAGE DEEP TREATMENT PACK. «Sunt hår er vår forpliktelse – bærekraft er vårt løfte!» Med de nye dyptvirkende maskene fra Biolage føles håret sterkt, fuktet og pleiet. Brukes ved hver tredje vask og gir en umiddelbar effekt. Formelen er vegansk uten ingredienser eller bi-produkter av animalsk opprinnelse. Emballasjen er basert på organisk stivelsesvoks og ikke-aromatiske farger og er nedbrytbar. Dette er produktet for den moderne bevisste forbruker!

Glem heller ikke at dere finner linker til digitale kit med tidsaktuelt materiell ifht lanseringer og trender på www.lorealproshops.com (Herved direkte link: KÉRASTASE, L’ORÉAL PROFESSIONNEL, REDKEN). 











































































Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.