ghd Rise!

Postet av Headquarter As den 31. Aug 2020


ghd Rise

Introduserer ghd’s første volum smart hot brush, for 2x mer volum fra rot til spiss.

 

ALL RISE FOR THE QUEENS!


Adresse:
 
Wella/ghd
Nydalsveien 30B
0404 Oslo

Telefon:
 
23 05 30 00 (sentralbord)
 23 05 30 30 (kundeservice)

e-post:
 
kundeserviceNO@cotycustomerservice.com



nettside:
https://www.ghdhair.com/no



Wella Color Fresh Mask

Postet av Headquarter As den 31. Aug 2020

Wella Color Fresh Mask

Wella lanserer 12 fargekurer for å friske opp eller endre hårfargen hjemme. 7 naturlige nyanser og 5 intense nyanser.


Telefon:
 
23 05 30 00 (sentralbord)
23 05 30 30 (kundeservice)

e-post:
 
kundeserviceNO@cotycustomerservice.com

nettside:

www.wella.com



EXPOLINE - ny medlemsfordel på alt av profileringsutstyr

Postet av Headquarter As den 26. Aug 2020



DINE FORDELER HOS EXPOLINE


EXPOLINE KAN HJELPE TIL MEG ALT FRA MARKEDSMATERIELL, TRYKKSAKER, SKILT, DEKOR OG UTSMYKNING TIL GOD SYNLIGHET BÅDE UTENFOR OG INNE I SALONGEN. DE HAR ALT DU TRENGER AV PROFIL OG EKSPONERINGSLØSNINGER. HAR DU SPESIELLE BEHOV, IKKE VÆRE REDD FOR Å SPØRRE :)


Som medlem i HeadQuarter får dere disse fordelene:

-30 % : Standardprodukter som skilter, gatebukker, lyskasser, roll-up og beachflag

-10 %Alt av profilartikler og bekledning på; https://www.gosh-expoline.no/ 

- Rabatterte priserAll produksjon av print, plakater, tapet, foliedekor. 

(litt ulik rabatt avhengig av produkt og mengde, kontakt expoline for mer informasjon)

- Rabatterte priser : Hygienestasjoner, touch-free dispensere, håndrens fra Oxyl Pro og Antibac

(litt ulik rabatt avhengig av produkt og mengde, kontakt expoline for mer informasjon)


PRODUKTER EXPOLINE ANBEFALER FOR FRISØRBRANSJEN:

- Oxyl Pro hånd,- og overflaterens https://www.expoline.no/oxyl-prp-handrens-og-overflaterens 

- Gatebukker: https://www.expoline.no/gatebukker-og-plakatrammer 

- Skilt: https://www.expoline.no/skilt-og-skiltsystemer 

- Dekorløsninger: https://www.expoline.no/dekor-og-utsmykning 

- Hygienestasjoner: https://www.expoline.no/hygienestasjoner 


Bestilling:

Kontaktperson: Erik Stenkløv

Mobil: 982 69 965

Mail: erik@expoline.no




ghd - TAKE CONTROL NOW - gi brystene dine tid i speilet hver måned!

Postet av Headquarter As den 19. Aug 2020

Disse 11 fantastiske kvinene har alle opplevd å få brystkreft før fylte 35. Nå deler de sine historier for å minne oss andre på å sjekke brystene HVER. ENESTE. MÅNED.


For hvert solgte produkt gis det en lokal donasjon til Rosa Sløyfe- organisasjonen.


                EVERY.SINGLE.MONTH 


Kontakt ghd

 

Adresse:
Nydalsveien 30B

0404 Oslo

 

Telefon:
+47 23 05 30 30.


e-post:
kundeserviceNO@cotyinc.com

 

nettside:
www.ghdhair.com

Følg ghd

FacebookInstagram




VIKTIG MELDING TIL MEDLEMMER VEDRØRENDE TONO/GRAMO - respondere med JA / NEI

Postet av Headquarter As den 18. Aug 2020


Før sommeren har HeadQuarter i samarbeid med Appletify forhandlet frem et samlet vederlag for TONO og GRAMO på kun 2300,- pr år.

Dette er uavhengig av salongens størrelse.

TONO og GRAMO er villig til å gå med på denne avtalen fordi HeadQuarter har sagt seg villig til å gjøre jobben med å innrapportere salonger som spiller musikk til dem.

Appletify har laget en informativ video rundt dette vi anbefaler å se:


Må man betale TONO og GRAMO?

Både TONO og Gramo tar vare på rettighetene til de som lager og eier musikk.

Forskjellen er at TONO betaler ut penger til de som har skrevet en låt, og Gramo betaler ut penger til de som har sunget, spilt og gitt den ut.

 

Dersom din frisørsalong spiller musikk for sine kunder, skal man rapportere og betale for dette til både Gramo og Tono.

 

HeadQuarter har forhandlet med Tono og Gramo om et samlet

vederlag for alle HeadQuarter-salonger;

2300,- pr. år

 

Vi ønsker at du responderer på denne mailen med å svare ente JA eller NEI  på utsendt mail på om du spiller musikk i salong, og vi vil sende inn oversikt til TONO og GRAMO som da vil gi dere det forhandlede vederlaget. Mottok du ikke mailen vår, send gjerne inn til post@headquarter.no.

Gjennom vår avtale slipper de av dere som har spilt musikk i lang tid å risikere å bli tatt i kontroll av TONO og GRAMO hvor de vil kunne fakturere med tilbakevirkende kraft.

 

TONO og GRAMO har et team som nå utfører kontroller over hele landet. Normalt sett er det salongen/butikken selv som er ansvarlig for å oppgi når de spiller musikk. Tono og Gramo kan tilbakedatere og fakturere for tidligere perioder om de finner grunnlag for det.



L´Orealhusets kursplan høsten 2020

Postet av Headquarter As den 5. Aug 2020




Under ser dere ulike kurs, både digitale og fysiske, samt informasjon fra de ulike merkene.







NO LP Kurskatalog 2020 full.pdf


NO Kera education plan fall 2020 final.pptx.pdf


shu edu fall 2020 NEWforallfinal.pdf