BIOLAGE XMAS 2018

Postet av Headquarter As den 30. Okt 2018





Brow by Mii – Perfekt tilpassede bryn til din ansiktsform

Postet av Headquarter As den 23. Okt 2018



Vår samarbeidsleverandør Beauty Products AS fører merket Brow by Mii. Se deres innlegg på hvordan få perfekt tilpassede bryn.
 
Øyenbryn er med på å gi balanse og symmetri til hele ansiktet, og rammer inn og fremhever øynene. En riktig brynsform til ditt ansikt er alfa omega og er en enkel måte å fremheve din beste trekk og føle deg fresh på. Brow by Mii gir deg en profesjonell brynsbehandling i salong hvor du fra en sertifisert brynsekspert får vokset, nappet, farget og tegnet dine drømmebryn. Hjemmeproduktene hjelper deg å fylle i og forme der hvor du kanskje ikke har hår, eller holde på plass og forsterke når det er ønskelig. Med bryn fra Brow by Mii kan du være sikker på at du både føler og ser ekstra opplagt og fresh ut både morgen og kveld.

Hva er Brow by Mii:
 Perfekt tilpassede bryn til din ansiktsform

Et eget profesjonelt system for å yte best mulig service
Enkelt å bruke, enkelt å ha i klinikk, i frisørsalong eller ute på fotoshoots med mer.
Delikat og enkelt design
Eksklusive, profesjonelle, effektive og gode hjemmeprodukter til salg
Skreddersydde behandlinger til hver kunde
En fargepalett tilpasset nordisk hud, med både kalde og varme fargetoner
Produkter av høy kvalitet som lover det de holder
Et stort utvalg og bredde av ulike konsistenser, verktøy å farger

 

Deres kunde Blisshop.no sier: «Brow by Mii er en liten brynsserie som vi på salongen har lagt vår elsk på! Utrolig lette og gode i bruk. Nydelige farger med en fantastisk holdbarhet! Passer perfekt for oss nordiske . #WeLoveIt»

 

Ønsker du og din salong å starte med Brow by Mii, ta kontakt med Beauty Products AS, 23 19 10 00, 

       


                   

    

          Her ser dere Brow by Mii-kit hos nyåpnede Adam og Eva på Glasmagasinet. 

 

Krever ikke mye plass og kan med fordel settes frem på den måten Adam og Eva gjør.


Vi synes det så veldig stilig ut, og ikke minst skaper det en interessevekker for kunden i stolen.



Adam og Evas nyåpnede salong på Glasmagasinet (Oslo Sentrum)

Postet av Headquarter As den 17. Okt 2018

VI tok turen til sentrum i dag for å ta en titt og hilse på Adam og Evas nyåpnede salong på Glasmagasinet!

For en tøff, edgy og kul salong!          Store gratulasjoner fra oss i HeadQuarter!



GHD EKSKLUSIVT JULETILBUD

Postet av Headquarter As den 17. Okt 2018

Gi kundene dine en Royal Treatment i form av en salongbehandling med ghds innovative stylingverktøy. Denne sesongen med den kule Glacial Blue Collection.  I sosiale medier er Glacial Blue superhot blant trendsettere og silikoner. 

https://www.instagram.com/explore/tags/glacialblue/


Ikke gå glipp av dette Limited edition-tilbudet.

For meg informasjon kontakt din salgsrepresentant eller gå til ghdhair.com via denne linken; MER INFORMASJON



Adam og Eva velger Accountor for regnskap og lønn!

Postet av Headquarter As den 15. Okt 2018



Frisørkjeden Adam & Eva velger Accountor for regnskap og lønn

opprinnelig artikkel: https://accountornytt.no/frisorkjeden-adam-eva-velger-accountor-for-regnskap/

                               

Det er en glede for oss i Headquarter å kunne fortelle at Adam og Eva-kjeden har valgt Accountor for å overta deres regnskaps- og lønnstjenester for hele kjeden.                         

Etter at vi signerte en avtale med Accountor i juni har det blitt en intensiv satsning for Accountor å satse på regnskap for frisører. Adam & Eva er ledende i frisørbransjen i Norge. Kjeden har 25 frisørsalonger, i tillegg har de Adam & Eva-skolen som utdanner frisører, og et administrasjonskontor i Oslo. Accountor skal nå levere oppdaterte regnskap med styringsdata til alle disse avdelingene.

Å sette ut regnskapet gir bedre økonomistyring og redusert sårbarhet

Når Adam & Eva går fra å ha et internt regnskapsteam til å sette ut regnskapet til Accountor, er det mange fordeler som følger med. Å holde regnskapet internt kan være sårbart, men som en del av et bredere regnskapsmiljø får Adam & Eva større fleksibilitet og flere sikkerhetslag. I tillegg har de tilgang på de nyeste teknologiske løsningene innen regnskap og økonomistyring.

«Frisørbransjen er et satsningsområde for oss. Vi vil tilby frisørene regnskapsløsninger som er spesialtilpasset dem: Hver enkelt frisørsalong får god oversikt over økonomien sin, med oppdaterte rapporter og rådgivning fra regnskapsførere som kjenner bransjen deres,» sier salgssjef i Accountor, Tom Ekberg-Aas.

Forutsigbare kostnader for økonomitjenester

Accountor vil tilby Adam & Eva en regnskapsløsning som gir dem bedre økonomistyring. Felles løsninger for salongene, og aktiv bruk av ny teknologi gir frisørkjeden bedre forutsigbarhet på kostnadene.

Å støtte seg på et stort regnskapsbyrå gir langsiktighet for frisørkjeden, og det gjør dem godt rustet for å vokse i størrelse. Accountor har kompetansen og kapasiteten som skal til for å følge utviklingen i frisørbransjen.

Accountor satser på frisørene

Accountor inngikk som nevnt tidligere i år en rammeavtale med Headquarter. På bakgrunn av dette samarbeidet har Accountor utviklet regnskapsløsninger som passer for frisørsalonger av ulike størrelser. Les mer om Headquarter-samarbeidet her.

regnskap for frisører - accountor har inngått avtale med adam & eva-kjeden
F.v.: Salgssjef Tom Ekberg-Aas i Accountor, Øistein Bjørndalen fra Adam & Eva Gruppen, Odd Ingvar Helgesen og Jan Tore Hanssen fra Accountor

Høres dette interessant ut for ditt firma? Ta kontakt for en uforpliktende prat om regnskapsløsninger i dag. Ring Tom Ekberg-Aas på 947 87 074 eller send ham en e-post på tom.ekberg-aas@accountor.no.

Les mer om regnskap for frisører på Headquarter.no

 



Flyfrakt skal unngås: L'Oréal bytter til en mer bærekraftig forsyningskjede

Postet av Headquarter As den 12. Okt 2018






For å avgjøre hvordan L´Oréal kan redusere karbonutslipp og dermed nå sine bærekraftmål, har de gjennomført en grundig analyse av sin forsyningskjede ifølge en rapport utgitt av Supply Chain Dive.
Den franske skjønnhetsgiganten oppdaget at mens bare 1 prosent av produktvekten ble sendt i luften i 2017, utgjorde denne andelen 30 prosent av selskapets samlede karbonutslipp. Derfor vil det å redusere avhengigheten av flyfrakten ha en enorm påvirkning når det gjelder reduksjon av karbonutslipp.


"Flyfrakt er noe som må unngås, men det er enda verre når du har feil produkt på feil sted, og du ødelegger det etterpå," sier Francois-Regis Le Tourneau, Corporate Supply Chain Standards and Prospective Director i L’Oréal.

 

Den franske skjønnhetsgiganten har forpliktet seg til å redusere sine forsyningskjedeutslipp med 25 prosent gjennom 2030.


Opprinnelig skrevet av Georgina Caldwell | Oct 9. 2018 | Environmental , Europe, Manufacturing

https://globalcosmeticsnews.com/air-freight-is-to-be-avoided-loreal-switches-up-for-sustainable-supply-chain/



Høsttilbud på møbler fra Takara Belmont

Postet av Headquarter As den 10. Okt 2018

Headquarter inngikk nylig et samarbeid med Eco Cult som i dag distribuerer Takara Belmont-møbler i Norge.

Takara Belmont er en tredjegenerasjons, japansk familiebedrift, som helt siden 1921 har laget tradisjonelle salongmøbler med svært høy kvalitet og nydelig tidløst design.

De har alt fra tradisjonelle barberstoler til innovative stylingstoler, stasjoner, speil, vaskestoler, klippestoler , climasoner og hair spa-maskiner,

De hjelpe deg med å skape din drømmesalong. For mer info og bilder sjekk ut:

 

Takara Belmont i HeadQuarter

Hjemmeside Eco Cult

De kjører nå et høsttilbud på mange av møblene! se under :)






ENDA EN GRUNN TIL Å FINNE DIN SOURCE ESSENTIELLE

Postet av Headquarter As den 8. Okt 2018





L´ORÉAL Professional Products INTRODUSERER NÅ EN SALGSGARANTI PÅ SOURCE ESSENTIELLE


De er så sikre på at dere kunder vil elske Source Essentielle, så dersom du ikke klarer å selge ut beholdningen din *innen 6 måneder, vil de kjøpe tilbake dine resterende produkter.

I en begrenset periode,
spar 30 % på hele Source Essentielle-serien **

Kampanjekode: 
SOURCE2018


Kjøp i L´Oréals PROSHOP: 

https://lorealproshop.no/nyheter/source-essentielle-offer



NESTE ÅRS HEADQUARTER ON TOUR

Postet av Headquarter As den 8. Okt 2018

HEADQUARTER ON TOUR

Hvert år arrangerer vi et årlig sosialt og faglig arrangement for våre kunder og leverandører. Dette er en flott arena for å knytte kontakter, holde seg oppdatert og ikke minst, lære av de beste aktørene i bransjen. HQ ON TOUR foregår over en helg med en ny destinasjon hvert år! BLI MED!

Arrangementet er kraftig subsidiert fra Headquarters side, og har normalt en varighet på 3-4 dager.


Vi er allerede i gang med å planlegge neste års arrangement. Dette vet vi hittil, så noter deg det i kalenderen med det samme :)

- Når: 20-22. september 2019

- Sted: X Meeting point / Moxy hotell (Hellerudsletta, Skjetten, midt mellom Gardermoen og Oslo)

Sjekk det ut! Det var her Obama nettopp var under Oslo Business Forum

https://xmeetingpoint.no/

https://xmeetingpoint.no/dette-har-skjedd-pa-x/









DESTINASJONER TIDLIGERE ÅR:

2018: Great Gatsby i Sandefjord!

2017: Oslo- Pulsen på hovedstaden!

2016: København- Kongens by!

2015: Lofoten- Norges mest spektakulære øylandskap!

2014: Trondheim- Den historiske hovedstad!

2013: Bergen- Byen mellom de 7 fjell!

2012:Tromsø- Nordens Paris!

2011: Molde- Rosenes by!

2010: Stavanger- Den europeiske kulturhovedstad!


For et tilbakeblikk, se galleri her



BARNAS MÅNED - BLÅ KORS

Postet av Headquarter As den 2. Okt 2018

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Barnas måned Blå Kors

                                     

Thorsen Biovital gir 5 % av omsetningen på kampanjeprodukter i oktober til Blå Kors' arbeid for barn og unge!

                             

Thorsen Biovital er opptatt av å gi tilbake til samfunnet og har nylig inngått et langsiktig samarbeid med Blå Kors Norge. 

Vi ønsker å støtte deres arbeid med å hjelpe barn og unge som vokser opp i familier med rus og psykiske lidelser.

Blå Kors arbeider med en rekke viktige prosjekter som er målrettet mot barn og unge som bl.a. Barnas Stasjon, Snakk om mobbing og Blå Kors Ferier.

I forbindelse med månedens tilbud for oktober, velger de å gi
5 % av omsetningen på alle kampanjeprodukter til arbeidet for barn og unge.

Hvert eneste produkt du velger å bestille fra månedens tilbud i oktober bidrar samtidig til å gjøre en forskjell i arbeidet for å hjelpe barn og unge.

 

To-tre barn i hver klasse opplever alkohol- og rusmisbruk hjemme. Mange av dem kommer i bursdagsfest med gaver de har ordnet selv.
 Blå Kors hjelper barn og unge i sårbare livssituasjoner.

 

 

Vær med å skape et vendepunkt i unge menneskers liv, slik at de kan finne en vei ut av problemer knyttet til alkohol,
 rus, psykiske lidelser og mobbing. Din støtte vil utgjøre en forskjell for barn og unge i sårbare livssituasjoner.

Gratis markedsmateriell!

Vi har tilgjengelig markedsmaterielll - fritt uten kostnad - som kan benyttes av alle våre kunder for å markedsføre
kampanjen overfor egne kunder og som består av følgende:

Boardplakat (Bredde 29,7 cm x Høyde 100 cm)
Bilde for publisering via sosiale medier som bl.a. Facebook
A4-plakat

Du kan også laste ned dette materiellet digitalt ved å registrere deg via vår gratis kundetjeneste for digital markedssupport:
Trykk her for å få tilgang til digitalt markedsmateriell FOT
Trykk her for å få tilgang til digitalt markedsmateriell HUD
Trykk her for å få tilgang til digitalt markedsmateriell FRISØR

 

Slik kan du også støtte aksjonen



Som en del av aksjonen Helse & Velvære - med mening 

er det også opprettet muligheter for å bidra ved å benytte:

SMS (BK BIO til 2210) (kr 100,-)

eller

VIPPS 13130 (valgfritt beløp).

SMS og VIPPS kontoene er unike for aksjonen
Helse & Velvære - med mening 
og gir oss derfor også mulighet til å dele informasjon
om resultatet med alle våre kunder.

På forhånd, tusen takk for ditt bidrag!