HQ-KAMPANJE || SALONGDRIFTKURS || SALONG- & SERVICEKURS || JON ANDERS HESBY

Postet av Headquarter As den 6. Apr 2018




Kurs for frisører med Jon Anders Hesby

  

Jon Anders er utdannet handelsøkonom med tilleggsutdanning i pedagogikk. Han har solid og bred erfaring fra næringslivet blant annet som salgs- og kjededirektør i ledende faghandelskjeder. Jon Anders har i flere år jobbet med opplæring og trening av selgere og ledere, og er i tillegg lærebokforfatter i salg, markedsføring og salongdrift for hudpleiere og fotterapeuter. (Lærebøkene er utgitt 2014 og 2016) 


SALG- OG SERVICEKURS FOR FRISØRER

- med fokus på salg og kundeopplevelsen

Innhold i kurset 

                                                                                                           kr. 1700,- pr. deltaker NÅ 1445,- (-15 %)

·        Hva er salg, og hva motiverer oss?

·        Ulik former for service

·        Hvorfor og hvordan kan vi selge?

·        Salgsamtalens ulike faser - «Fra sannhetens øyeblikk til ord i posen»

·        Å presentere seg selv i ulike sammenhenger

·        Hvordan behandle ulike kundetyper?

·        Fra ekspeditør til aktivt rådgivende salg- ulike selgerstiler

·        Hvordan skape langvarig kunderelasjoner som bidrar til økt lønnsomhet?

·        Hvordan stoppe kundelekkasjen?

·        Hvordan få en kunde til å bli en trofast kunde?

·        Markedsføring i et moderne perspektiv (profilering, hjemmeside, Google Adwords og bruk av sosiale medier)

 

Visste du at en selgers innstilling og egenskaper står for 80 % av den fremgang man har i salgsarbeidet. De 20% resterende er ferdigheter i salgsteknikk og produktkunnskap. Dette kurset gir deg praktiske verktøy og trening i både salgskunnskaper og mentale ferdigheter. Det å bygge gode kunderelasjoner er uten tvil den mest kostnadseffektive måten å drive business på.  Du får derfor økt forståelse for hvordan skape mersalg og opprettholde gode kunderelasjoner i en hektisk hverdag.

På dette kurset ønsker vi å gi deg forståelsen for samspillet mellom kunden, medarbeidere og bedriften i et helhetsperspektiv, og du skal forstå hva relasjonsmarkedsføring er, og hva som påvirker lønnsomheten i din salong

 

SALONGDRIFTSKURS FOR FRISØRER

innholdet i kurset:                                                    kr. 1700 pr deltaker NÅ 1445,- (-15 %)

  • Hvorfor er det helt nødvendig å jobbe med visjon og verdier?
  • Hvordan sette opp en enkel forretningsplan?
  • Hvordan sette mål som du klarer å gjennomføre?
  • Er du pliktig til å ha et HMS-system?
  • Hvordan kan du få maksimal effekt av de pengene du bruker på moderne markedsføring?
  • Hvordan lykkes med annonsering på Facebook, Google og andre kanaler?
  • Hvordan lykkes med blogg, webinar, kurs og foredrag?
  • Hvilke av de tradisjonelle markedsføringsmetodene er fortsatt viktige?
  • Økonomi og lønnsomhet. Vi setter opp driftsbudsjettet og kalkulerer produkter
  • Svinnproblematikk i salongen


Kurset holdes i salong eller man kan samle flere til felles kurs hos Auxilium Retail i Tønsberg. For kurs som holdes langt utenfor Oslo og omegn som medfører betraktelig reisevei, tilkommer også kostnad knyttet til transport.


Kontakt: Sture Karlsen

Telefon: 95 82 17 77  

e-post: sk@auxiliumretail.no

nettside: www.auxiliumretail.no





Kommentarer

0 Kommentar

Logg inn for å skrive en kommentar.

Footer logo

Turbinveien 3
NO - 0195 Oslo

Telefon: +47 66 85 01 00
Fax: 23 50 19 78



© 2016 HeadQuarter AS